duminică, 26 decembrie 2010

Glume cu Bula

Legendarul Bula
  • Razboi cu nemtii. Bula se ascunde intr-o fantana. Un neamt vrea sa faca la fel.
    El striga in fantana, iar Bula face pe ecoul.
    - E cineva acolo ?
    - E cineva acolo ?
    - Mai bine ma duc in padurice ...
    - Mai bine ma duc in padurice ...
    - Mai bine arunc o grenada ...
    - Mai bine te duci in padurice !
  • Bula:- Bunicule,cine a innegrit Marea Neagra?
    Bunicul: - Alta intrebare mai interesanta n-ai gasit?
    Bula: - Ai dreptate... Atunci, spune-mi cine a omorat Marea Moarta?
  • ula la 4 ani pe olita...fuma.
    Taica-su vine si-i zice:
    Tata: - Ce faci fumezi?
    Bula:- Lasa-ma ma-n pace.
    Tata: - Ma, da de la 4 ani?
    Bula:- Auzi mosule, eu deja mi-am inceput si viata sexuala!
    Tatal, innebnit: - Unde? Cum?
    Bula:- La gradinita.
    Tata:- Cu cine?
    Bula:- Nu mai stiu, ca eram beat!
  • Bula soseste acasa suparat foc.
    - Ce-i cu tine, ce ti s-a intamplat iar? il intreaba taica-sau.
    - Mergeam linistit pe strada, cand cineva a inceput sa strige: Homosexualule! Pederastule!...
    - Si tu ai stat cu mainile in san? Nu i-ai facut nimic?
    - Ba da! I-am dat cu poseta in cap!
  • - Mama, zice Bula, m-am hotarat sa ma insor, dar nu stiu ce sa fac:
    Daca ma insor cu o femeie frumoasa, n-am sa fiu linistit.
    Daca ma insor cu o femeie urata n-am sa fiu multumit.
    -Mai Bula ii zice maica-sa, tu ce ai prefera: sa mananci un rahat de unul singur sau sa mananci un tort cu prietenii?
  • Bula la scoala, la cererea invatatoarei, trebuia sa faca o rima. Bula se gandeste putin si zice:
    - Foaie verde barabula, stau in apa pan` la .. brau.
    Invatatoare: - Bine bine, Bula, dar rima unde e ?
    Bula : In apa ! :)
  • Bula : Tati ce este aia vreme de criza ?
    Tatal : Bula cum sa iti explic eu tie?
    Cand nu e criza : BMW, femei, baruri...
    Cand e criza : servici, autobuz, acasa, mata !
  • -Profesoara de biologie le povesteste copiilor despre acele animale numite lame si ii intraba pe copii daca au animale de genul acesta acasa.
    Bula cu mana pe sus:
    - Am si eu o lama acasa! O cheama Gilltette.:))
  • - Spune-mi, Bulisor ce a spus tata cand s-a lovit la cap?
    Dar sa treci peste cuvintele urate?
    - Da. Pai...atunci nu a mai zis nimic.
    -Mama !!!intreaba bulishor:
    -Toti ingerii zboara?
    -Da Bulishor,de ce ma intrebi?
    -Pai tata i-a zis la vecina "ingerasule"si vecina nu zboara....
  • Bula era la ora de matematica. Tocmai invata ce sunt fractiile. Vazand ca nu este atent, profesorul de matematica
    il intreaba:
    - Bula?
    - Da!
    - Spune-mi ce inseamna unu pe unu.
    - Chiar vreti?
    - Da...
    - Homo!

Voi reveni cat de curand si cu partea a 2-a

Enjoy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu